Masz Pytania?

Masz pytania?

Zadzwoń: 68 324 85 85

Lub skorzystaj z formularza kontaktowego dostępnego tutaj.

Warunki Gwarancji

  1. Firma Vancooler Marek Szapiński z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Dolina Zielona 9 A zwana dalej Gwarantem udziela kupującemu gwarancji na wszystkie sprzedawane przez siebie produkty na okres 12 miesięcy od daty zakupu towaru pod warunkiem korzystania z nich zgodnie z przeznaczeniem i warunkami eksploatacji określonymi w dokumentacji producenta pojazdu lub urządzenia.
  2. Wady lub uszkodzenia ujawnione w okresie gwarancji powinny zostać zgłoszone Gwarantowi nie później niż 7 dni od ich wykrycia w formie pisemnej.
  3. Gwarant odpowiada przed Nabywcą wyłącznie za wady fizyczne powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie.
  4. Gwarancją nie są objęte wady towaru powstałe na skutek:
    • nieprawidłowego zastosowania lub użytkowania– nieprawidłowego montażu , konserwacji , magazynowania i transportu produktu
    • uszkodzenia mechanicznego , chemicznego, termicznego lub celowego uszkodzenia towaru
    • uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych , czynników noszących znamiona siły wyższej
    • wadliwego działania urządzeń mającego wpływ na działanie produktu
    • jakiejkolwiek modyfikacji produktu
    • ingerencji osób nieuprawnionych , prób napraw przez te osoby
    • zerwania plomby gwarancyjnej
  5. Gwarancja traci ważność, jeżeli Nabywca w momencie odbioru towaru zauważy uszkodzenie i nie zgłosi tego Gwarantowi. Należy spisać protokół szkody ze spedytorem.
  6. Podstawą przyjęcia reklamowanego towaru do rozpatrzenia jest spełnienie łącznie następujących warunków:
    • pisemnego lub za pośrednictwem fax czy poczty elektronicznej zgłoszenia reklamacji
    • okazanie oryginału lub kopi faktury zakupu lub paragonu
    • dostarczenie do siedziby Gwaranta reklamowanego towaru, po uprzednim uzgodnieniu z Gwarantem
    • dokładny opis wady
  7. Gwarancja ogranicza się do naprawy produktu w ciągu 14 dni od daty dostarczenia go do siedziby Gwaranta lub wymiany na nowy towar wolny od wad, jeżeli naprawa jest niemożliwa. W przypadku braku towaru, nabywcy przysługuje zwrot gotówki.
  8. W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy Ogólnych Warunków Dostaw ( OWD) oraz Kodeksu Cywilnego.
  9. Wszelkie spory rozstrzygać będzie Sąd właściwy dla siedziby Gwaranta.